„Mylu WEAR" atsiradimas - dar didesnė pagalba Pagarbios Tėvystės filosofijos plėtrai Lietuvoje

Klausiame Dovilės Šafranauskės, vienos iš projekto „Pagarbi Tėvystė" įkūrėjų, apie „Mylu WEAR“ atsiradimą.

Kokia projekto Pagarbi Tėvystė” misija Lietuvoje?

Pats projektas startavo su siekiu įkvėpti tėvus pažvelgti kiek kitaip į savo vaikus: priimant juos tokiais kokie yra, suprantant raidos etapus, poreikius, sutelkiant dėmesį į ryšio svarbą. Norėjosi paprastai ir praktiškai pateikti žinutes tėvams, kad jie tuojau pat galėtų jas pritaikyti savo namuose. 

Visgi, plėtojant projektą, vis daugiau dėmesio nukrypsta ne tik į vaikų, bet ir tėvų emocinę būseną, bendras šeimos vertybes ir tarpusavio ryšį. Nepaprastai svarbu, kad tėvai jaustų palaikymą, supratimą, jaustųsi emociškai saugūs. Tuomet jie galės ne tik lengviau suprasti savo vaikus, jų elgesį, bet ir pažvelgti giliau - o ką gi vaikas man tuo elgesiu sako, kokius poreikius komunikuoja. 

Mums labai sunku išlikti ramiais, kai aplink vyksta dalykai, kurių nesuprantame, negalime pakeisti ar kontroliuoti. 

Kas paskatino įkurti „Mylu WEAR“?

Komunikuodama Pagarbios Tėvystės žinutes, visuomet įsivaizduodavau vaikus, šeimas, apie kuriuos kalba šios žinutės. Tai vaikai, kurie patiria pasaulį, patiria gyvenimą, išjaučia visas emocijas. Jie laisvi, tyrinėjantys ir pašėlę. Tuo pačiu jiems rūpi, jie nori puoselėti ir saugoti pasaulį, kuriame gyvena. Taip gimė idėja, visa tai apjungti drabužiuose, kurie ne tik leistų patogiai mėgautis nuotykiais, bet ir darniai atspindėtų augančios kartos vertybes, susitelktų į tai, kas svarbu, mažintų vartojimą bei saugotų planetą.

Kuo „Mylu WEAR“ skiriasi nuo kitų vaikų drabužių prekių ženklų? 

Tikiu, kad Mylu WEAR“ drabužiai apie šiuos skirtumus kalbės labai garsiai. Mat čia susipina ir laisvo, augančio drabužio patogumas, ir nereikalingų, nors taip dažnai vaikiškų prekių ženklų naudojamų, detalių atsisakymas, ir kvietimas vartoti bei prižiūrėti atsakingai. Šalia to, Mylu WEAR“ yra pirmasis Lietuvoje vaikiškų drabužių prekės ženklas, kuris įkuriamas siekiant skatinti Pagarbios tėvystės filosofiją šalyje. Būtent todėl „Mylu WEAR“ pardavimų pelnas bus skiriamas Pagarbi Tėvystė" projekto vystymui: skleisti praktiškas pagarbios tėvystės idėjas, organizuoti seminarus ir tiesiog palaikyti tėvus jų svarbiame ir labai atsakingame darbe. 

Koks yra „Mylu WEAR“ vaikas?

Vaikų gyvenimas toks dinamiškas ir pilnas naujų atradimų, kad sukti galvos dėl aprangos, jiems tikrai nereikia. Nereikia tokio rūpesčio ir jų tėvams, todėl mėgstamas ir patogus drabužis, kurio nereikia skrupulingai prižiūrėti, yra būtent tai, ko reikia mažųjų spintose. Juolab, kad kartu keliauja svarbi misija, kuri palengvins santykius daugeliui šeimų, padės sukurti stipresnį ryšį ir leis vaikams augti laimingesniais bei jaustis priimtais šiame pasaulyje. Tiesiog tokiais, kokie jie yra.